OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med ett av Sveriges starkaste varumärken som erbjuder allt från mode till inredning? Är du serviceminded och gör alltid ditt bästa för att kunden ska vara nöjd? Nu har du chansen! På Transcom brinner vi för god kundservice så när våra kunder behöver hjälp ska dem kunna förvänta sig kort väntetid och professionell hjälp från våra trevliga och lösningsorienterade kundtjänstmedarbetare.
DETTA FÅR DU HOS TRANSCOM
På Transcom får möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom produktkunskap och ledarskap. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla interna tjänster hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk.
Förmåner
Utöver ljusa lokaler, trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
Kollektivavtal
Tjänstepension
rikskortet
friskvårdsbidrag
utvecklingsmöjligheter
utbildning
DIN ROLL SOM KUNDSERVICEMEDARBETARE
Hos oss vill du ta emot inkommande hänvändelser från våra kunder via telefon och e-post. Vi hjälper våra kunder med allt från borttappade paket till rabattkoder. På Transcom brinner vi för god kundservice så när våra kunder behöver hjälp ska dem kunna förvänta sig kort väntetid och professionell hjälp från våra trevliga och lösningsorienterade kundtjänstmedarbetare. I tillägg till en otroligt bra arbetsmiljö har du också möjligheter att utvecklas både personligt och karriärmässigt.
KVALIFIKATIONER
Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för att jobba med människor, är tydlig i din kommunikation och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov och humör.
Utöver detta ser vi att du har:
Engelska flytande i tal och skrift
Svenska flytande i tal och skrift
Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen är ett krav
Grundläggande datakunskaper
För att du ska trivas hos oss ser vi att du är serviceminded, lyhörd och tålmodig. Har du tidigare erfarenhet eller ett intresse av kundbemötande ser vi detta som meriterande. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom
Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar: 08:00-20:00. Helger och röda dagar: Stängt, med undantag under högtryck
Anställningsgrad: 80%
Kollektivavtal: Unione/ Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag
Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader
Startdatum: Från 6 December och löpande.
Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!
OM TRANSCOM 🌎
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 23 länder på 33 språk (wow!). Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
Rekryteringsprocessen
Du behöver inte skicka något CV till oss. Efter att du fyllt i din ansökan via vår hemsida kommer du att få ett mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.
Överensstämmer din profil med det vi söker, bjuder vi in dig till en av våra kandidatdagar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten samtidigt som vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.
För mer information om tjänsten, maila oss på jobb.sverige@transcom.com