Kundtjänstmedarbetare för flexibelt extrajobb till Fiberdata i Gävle

Kundtjänstmedarbetare för flexibelt extrajobb till Fiberdata i Gävle

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu serviceinriktade kundtjänstmedarbetare som trivs med ett högt tempo för ett flexibelt konsultuppdrag till vår spännande och attraktiva kund Fiberdata. Tjänsten är en timanställning och beräknas starta snarast möjligt. Under denna tid kommer du att vara anställd som en av våra uppskattade konsulter och ges möjligheten att bygga på din CV ytterligare. För denna roll krävs annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier vid högskola eller universitet. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
Som pionjär och med tekniken som dragkraft samt med människor som älskar den är Fiberdata idag en av landets starkaste oberoende systemintegratörer. Typiska kunder är operatörer, energibolag och kommuner som vill erbjuda bredbandsanslutningar på sina respektive orter.

Fiberdata är nu i behov av flera konsulter som kan stötta upp deras kundtjänstavdelning. Detta är ett perfekt tillfälle för dig som exempelvis studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha en extra inkomst. Det är även en möjlighet till en berikande erfarenhet inför framtiden. Du kommer själv ha möjlighet att boka in dig på dina arbetspass, därmed kan omfattningen av arbete variera vecka till vecka. Vilket ger stor flexibilitet om du exempelvis vill kombinera arbetet med studier. I denna tjänst bör du vara beredd på att ibland komma in med relativt kort varsel.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Kundsupport genom inkomna samtal
• Handläggning av ärenden rörande support, felanmälningar, service etc
• 1st linesupport på inkommande samtal
• Försäljning och information om bredbandstjänster via inkommande samtal eller mejl.
• Avtalshantering
• Provisionering
• Projektuppdrag med uppringande verksamhet kan förekomma

Vem är du?
I rollen som kundtjänstmedarbetare på Fiberdata ser vi det som en fördel om du har ett tekniskt intresse eller kunnande, men det är inte ett krav. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kundbemötande och service. Du är bekväm med att hantera eventuella ärenden på engelska och trivs med att använda datorn och telefonen som arbetsverktyg. För denna tjänst underlättar det om du har körkort och tillgång till egen bil.

Som person ser vi att du är serviceminded, stresstålig och att du klarar av att ha flera saker på gång samtidigt. Du har ett gott kundbemötande, tycker om att vara behjälplig mot andra och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift. Du ser positivt på att lära dig nytt och har en god samarbetsförmåga. Vi ser även att du har en god prioriteringsförmåga och att du är punktlig. För denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.


Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.


Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gustafsson

Frida Aronson

Anna Holm

Asaad Amaya

Anne Wegar

Asaad Amaya

Frida Aronson

Jannica Chinos

Sandra Westman
sandra.westman@poolia.se
Amanda Hedqvist
amanda.hedqvist@poolia.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Uppsala AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 22 april 2020
  • Ansök senast: 10 maj 2020

Besöksadress

Svartbäcksgatan 1 B, Uppsala
None

Postadress

Svartbäcksgatan 1 B
Uppsala, 75320

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024