OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälpmedels- och förrådsenheten ansvarar för försörjning av hjälpmedel och sjukvårdsnära förbrukningsmaterial till Östersunds sjukhus, Primärvården, Folktandvården samt invånare i Region Jämtland Härjedalen.
Vår kundtjänst har som mål att erbjuda effektiv service med en hög tillgänglighet, professionellt bemötande och bred kompetens till alla våra kunder i länet.
ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en assistent till vår kundtjänstgrupp
Som assistent kommer du att jobba i team med andra kundtjänstmedarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av.
- Möta våra kunder främst i telefon, men även till exempel via e-post, på webben och i personliga möten
- Hantera fakturering, leverantörsreskontra, avstämningar och Excel-rapportering
- Göra inköp till lager
- Orderhantering
- Tillhandahålla statistik
- Bistå i arbetet med analyser för försäljning och marginaler
KVALIFIKATIONER
• Vi söker dig med som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, framför allt med inköp
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga
• Du har goda datakunskaper framförallt i Excel och har lätt att kunna sätta dig in i nya affärs- och IT-system
• Kompetens i service och bemötande krävs, samt ett uppmärksamt och tillmötesgående förhållningssätt. Ett genuint intresse och en vilja att hjälpa och vägleda människor. Du brinner för att ge service och sätter alltid kunden i centrum.
• Du är stresstålig och har förmåga att hålla många bollar i luften samtidigt.
• Intresserad av eller vana att arbeta med ekonomi är fördelaktigt
Vi söker dig som är administrativt effektiv och har förmågan att balansera detta mot noggrannhet. Du är serviceinriktad, arbetar metodiskt och självständigt och har en god samarbetsförmåga som en ansvarstagande lagspelare.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.