OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare/administratör till vår kunds ledningscentral i Södertälje. Uppdraget är omgående och fram till siste februari. Arbetstiderna är förlagda både morgon, dag och kväll.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer att vara följande:
Registrera samt logga in reparatör i AO-status
Mottagning av felanmälningar
Registrering av arbetsorder
Tilldela arbete till reparatör
Eskalera till samordnare om det inte finns reparatörer tillgängliga
Ta information och bemanna upp jobb vid överlämningar mellan reparatörer
Avrapportera arbetet när reparatören är klar med jobbet
Din bakgrund
Vi tror att du har tidigare erfarenheter inom administration. Du är van att ha telefonen som ditt arbetsredskap och har du tidigare arbetat inom kundtjänst är det meriterande.
Dina egenskaper
Du har en stark känsla för service och gör alltid ditt yttersta för att leverera. Du har lätt för att arbeta i team men också för att ta eget ansvar.
Om Randstad
Med över 600 000 anställda i fler än 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Vi växer stadigt på den svenska marknaden med många spännande karriärmöjligheter för den engagerade och kvalitetsmedvetna medarbetaren.
Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att skaffa bred erfarenhet och arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas som konsult på Randstad.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström