Kundtjänstmedarbetare för långsiktigt uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Är du serviceinriktad, trivs med telefonen som arbetsredskap och har erfarenhet av kundservice? Då kan du vara den vi söker!

Till vår kund i Borås söker vi nu ett flertal duktiga kundtjänstmedarbetare som kan börja arbeta omgående. Kunden i fråga är en del av en internationell koncern. Kreativitet och goda kundrelationer värderas högt i företaget, vilket har varit framgångsrikt. Vidare lägger företaget stort fokus på sin företagskultur, något som har bäddat för en god sammanhållning på arbetsplatsen. De sitter i stora, fräscha lokaler i centrala Borås och är väletablerade på den svenska marknaden. Företaget erbjuder produktförsäljning till såväl privat- som företagskunder i både fysiska butiker och online.

Du kommer att arbeta inom företagets kundtjänst. Arbetet innebär daglig kontakt med företagets kunder via telefon, mail och chatt. I denna roll är du behjälplig med bl. a. orderadministration, produktrådgivning, fakturafrågor och reklamationer.


Din profil

Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet inom kundtjänst men stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Då mycket av administrationen sker med hjälp av olika IT-verktyg, bör du känna dig trygg med att använda datorn som ett av dina främsta arbetsverktyg. Tempot på avdelningen kan variera under dagens gång, vilket ställer krav på att du har förmågan att både kunna arbeta effektivt och fatta snabba beslut, utan att för den delen glömma bort detaljerna. Du är ansvarsfull samt gör ditt yttersta för att skapa en god kundrelation samt erbjuda en hög servicenivå i samtliga kundärenden.

Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift är ett krav. Är du dessutom kunnig i något av de andra nordiska språken är det klart meriterande.

Stämmer beskrivningen ovan in på just dig, så tveka inte - skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer kommer att hållas löpande under rekryteringsprocessen.

Ort: Borås.
Tider: Kontorstider.
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående enligt ök.


Om oss

Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson

Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg

Sanna Hagelin
0733205638

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Konsult AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 18 augusti 2014

Besöksadress

Framtidsvägen 12, Växjö
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024