OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som kundtjänstmedarbetare behöver du hantera sedvanliga arbetsuppgifter för rollen, där arbetsuppgifterna inkluderar:
- Att besvara och hantera samtal och e-post från kunder. Vilket exempelvis innebär att räkna på offertförfrågningar, skapa och upprätta nya kunduppdrag och liknande.
- Skapa effektiva scheman för medarbetarna att arbeta efter. Det innefattar bland annat att plocka om och effektivisera vid exempelvis kunders och personalens ändringar pga sjukdom, helgdagar etc. Du har därmed ett strukturellt seende och ser därmed möjligheterna att plocka om och ändra i det ständiga föränderliga schemat för att fylla personalens anställningsgrader mm. Vi arbetar i det branschledande schemasystemet "Tengella" varför erfarenhet från detta är mycket meriterande.
- Kontroll av faktura- och löneunderlag. Genom Tengella skapas underlag för fakturor och löner, varför det ingår att säkerställa att dessa är korrekt utformade.
- Hantera dagliga förekommande händelser vilket kan vara återkopplingar från kunder, såväl kritik som beröm, ta emot och lämna ut nycklar samt andra i rollen förekommande uppgifter.
Du bor redan på Gotland och känner till många av de olika företagen, dess verksamheter och ägare, vilket kommer underlätta arbetet i din roll.
Tillträde: Omgående.