OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är Dream, vi vill vara med och skapa framgång för alla - våra kunder, medarbetare och vårt företag. Hos oss är inspiration och glädje lika viktigt som hårt slit. Vi värdesätter att arbeta tillsammans i en flexibel och inkluderande miljö, för att uppnå mål gemensamt.
Vårt mål är att erbjuda den bästa e-fulfillmentlösningen för e-handlare. Detta gör vi genom ett egenutvecklat WMS, mycket kunskap och viljan att hela tiden utvecklas. Tillväxt är i vårt DNA och något vi lever med. Nu står vi inför nästa spännande resa då vi ska skala upp än mer. Sedan 2021 är vi en del av Bring vilket bäddar för stordåd.
Vill du ha ett roligt och socialt sommarjobb? Är du serviceinriktad och vill skapa nya kontakter? Då har vi jobbet för dig!
Om tjänsten
Avdelningen består idag av fem stycken medarbetare som kommer vara dina närmsta kollegor. Tillsammans har teamet som uppgift att hjälpa våra kunder på bästa sätt genom ärendet. Detta görs genom samtal från kunden via telefon och mail. Du ansvarar för att ärenden blir lösta och att kunden är informerad under processen. Kundernas ärenden kan handla om fakturafrågor, adressändringar, betalningsärenden och övriga leveransfrågor. I arbetsuppgifterna kan även övrig intern administration ingå.
Om dig
Vi söker dig som trivs att jobba både administrativt och med regelbunden kundkontakt. Rollen kräver att du som person är serviceinriktad, engagerad, lösningsorienterad och målmedveten med en stark vilja att lösa varje ärende på bästa sätt för kunden.
Då telefon och dator är dina främsta verktyg är det viktigt att du känner dig bekväm med detta. Ett krav för tjänsten är att du har goda kunskaper i det svenska och engelska språket i både tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst.
Praktisk information
Tjänsten är en visstidsanställning under veckorna 27-32 (4 juli-12 aug).
Tillträde sker enligt överenskommelse, viss upplärning kan ske tidigare än ovan nämnd period. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, 08.00-17.00.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor kring tjänsten välkomnas till Alexandra Ljung, på mail alexandra@dreamlogistics.se. Sista ansökningsdag är 15 april.
Välkommen in med din ansökan, vi ser fram emot att träffa just dig!