OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en stjärna när det kommer till service och trivs bäst i en roll där du får hjälpa andra människor? Skulle du vidare beskriva dig som ödmjuk, lösningsorienterad och ansvarstagande? Är du dessutom på jakt efter ett jobb över sommaren? Perfekt, då har vi uppdraget för dig!
Om tjänsten
Vår kund, ett företag som förvaltar och hyr ut bostäder och fastigheter letar nu efter förstärkning till deras serviceteam – en kundtjänstmedarbetare som ska stötta upp över sommarmånaderna. Denna tjänst är placerad i Märsta, så utmärkt läge för dig som bor i Norrort.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundtjänstmedarbetare ingår du i företagets servicecenter. Dina arbetsuppgifter kommer framför allt bestå av att:
· Ta emot inkommande samtal och mejl från hyresgäster.
· Handlägga och följa upp felanmälningar.
· Dokumentera och registrera ärenden i fastighetssystemen.
Du kan vara lugn med att du kommer få de absolut bästa förutsättningarna för att snabbt komma in i teamet och i dina arbetsuppgifter. Dina tre första dagar kommer nämligen bestå av en gedigen upplärning från någon av dina kollegor.
Dina egenskaper
Vi ser gärna att du arbetat med service och handläggning tidigare, kanske till och med i rollen som kundtjänstmedarbetare. Men framför allt värdesätter vi att du är serviceinriktad och en person som är duktig på att prioritera och arbeta på ett resultatinriktat sätt. Även i svårhanterliga samtal behåller du ett lugn och agerar på ett professionellt tillvägagångssätt. Med dig på arbetsplatsen kan man vara trygg med kunderna alltid får den bästa möjliga service, oavsett om det är via telefon eller mail.
Låter detta som en rolig utmaning? Servicetemat ser fram emot att välkomna deras nya kollega. Så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Psst! Är du dessutom intresserad av att fortsätta arbeta deltid efter detta uppdrag löper ut finns även den möjligheten, perfekt för dig som är student eller vill fortsätta arbeta deltid!
Vi söker dig som har:
· Gymnasieutbildning
· Serviceerfarenhet
· God data- och telefonvana
· Lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift, även på engelska
Plus i kanten:
· Tidigare arbete inom kundtjänst
Omfattning och tillträde
Deltid 60-100% under vecka 24 till vecka 35. Möjlighet till fortsatt flexibelt deltidsarbete efter dessa veckor om så önskas. Tillträde enligt överenskommelse.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänsten referensnummer 31396 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 70 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk https://perido.se/for-jobbsokande/ och https://perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.