Kundtjänstmedarbetare för Telenors tekniska support!

Kundtjänstmedarbetare för Telenors tekniska support!

Arbetsbeskrivning

Är du en person som gillar att hjälpa andra och strävar efter att bli bättre? Då har vi på Webhelp jobb för dig! Vi söker fler medarbetare till vår tekniska support i Umeå!

OM TJÄNSTEN PÅ TEKNISK SUPPORT

Som medarbetare på teknisk support arbetar du med att besvara inkommande samtal från befintliga kunder gällande felsökning och problemlösning av deras bredband, telefoni och tv-tjänster. I samtalen så hjälper du kunden genom att besvara frågor gällande deras tjänster och guidar dom genom olika steg för att lösa deras problem på bästa möjliga sätt.

I arbetet har du daglig kontakt med flertalet kunder och varje samtal är unikt. För att trivas i rollen ser vi därför att du är en person som tycker om att prata och hjälpa andra människor. Vi strävar ständigt efter att våra kunder ska få den bästa servicen och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Utöver teknisk support kommer du även att arbeta med merförsäljning till våra befintliga kunder.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support, försäljning eller serviceyrke, men inget krav. Huvudsaken är att du är intresserad och vill lära dig!

Hos oss får du en grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din nya roll.

För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och en lagspelare. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!

VI SÖKER DIG SOM...

- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
- Talar flytande Svenska och känner dig bekväm med samtal på engelska


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

Hos oss får du få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul. Förutom att du dagligen kommer få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder.

Vi kan erbjuda en arbetsplats i ett företag som växer, där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Du kommer få möjlighet att utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss!

START: 2020-06-01

PLACERINGSORT: Umeå

ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidare, deltid 80%

ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-05-25

Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag!



Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 maj 2020
  • Ansök senast: 25 maj 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


30 november 2024

Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024