OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Vårt uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare på heltid med start i omgående. Arbetsuppgifterna innefattar att besvara och hantera inkommande samtal och mail från kunderna som har frågor rörande betalningsmetoder eller tjänst samt även en del administrativa uppgifter.
Vem är du?
Vi söker dig som är serviceinriktad, ansvarsfull, driven samt van vid kundkontakt. Vidare är du punktlig, noggrann och lösningsinriktad. Du är van att hantera många arbetsuppgifter samtidigt och inte rädd för att ta egna initiativ. Meriterande om du har telefonvana eller jobbat inom andra servicerelaterande yrken så som reception m.m. Du bör ha god datavana och kunskaper i Windows- och Officepaketet. Det är meriterande, men inte ett krav, med kunskaper i danska.
Du erbjuds
En spännande tjänst i en organisation där det händer mycket och med roliga medarbetare beläget i centrala Stockholm. Detta är ett konsultuppdrag på heltid som sträcker sig 6 månader med chans till förlängning för rätt person – vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos kund. Vi går igenom ansökningarna och intervjuar löpande – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig Niklas Westberg på niklas.westberg@jurek.se. Ansök på www.jurek.se
Start:
Omgående
Lön:
Enl. ök.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44