OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu finns en öppning att börja arbeta med företagskunder på EnterCard! En perfekt möjlighet för dig som arbetat med kundtjänst i några år och vill ta nästa steg inom yrket.För EnterCard's räkningsöker vi en kundtjänstmedarbetare på heltid till Front Office Team på avdelningen för Visa Business Card. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du arbetar som konsult via oss på Ivy Talents med goda chanser att bli överrekryterad till EnterCard och du bör se denna möjlighet som långsiktig för att vara kvalificerad. För att du ska komma in i din nya roll på bästa sätt erbjuder vi dig ett introduktionsprogram som ger dig kompetens och trygghet.
Om EnterCard
EnterCard är ett av Skandinaviens ledande kreditmarknadsbolag. Vi erbjuder flexibla konsumentkrediter genom företagets egna varumärke re:member och tillsammans med våra partners. Vårt mål är att göra våra kunders vardag enklare genom att erbjuda dem smarta och flexibla finansieringslösningar. Vi finnsrepresenteradei Norge, Sverige och Danmark och har 450 engagerade medarbetare som betjänar företagets 1,7 miljoner kunder.
Vår kultur
Vi tror på samarbeten och styrkan i mångfald. Bland våra medarbetare finns 40 olika nationaliteter som bidrar med ny kunskap och kulturella erfarenheter.Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden passionate, innovative och genuine vilket genomsyrar allt vi gör, hur vi arbetar och bemöter kunder. Vi tror att mångfald, analytiska och engagerade medarbetare driver lönsamhet och bidrar till att företaget växer. Läs mer på (https://www.entercard.se/)
EnterCard söker nu en flexibel och social person som är noggrann och levererar service i toppklass i rollen som kundtjänstmedarbetare.
Dina arbetsuppgifter:
- Hanterar inkommande samtal, mejl och post med frågor som rör Visa Business Card från företagskunder men även från bankkontor
- Levererar service som överträffar kundernas förväntningar och hanterar de varierande ärenden och frågor som kommer in, t ex kort-, faktura- och transaktionsfrågor
- Vid lugnare perioder eller temporära behov även hjälpa kollegor internt inom Visa Business Card-avdelningen med andra arbetsuppgifter inom t ex ekonomi och back office
Passande profil:
- Har minimum en avslutad gymnasieexamen
- Gärna har erfarenhet av arbete via telefon och kundbemötande
- Brinner för att ge ett kundbemötande i världsklass
- Är öppen, lättsam och social som person samt uppskattar likväl kontakten med kunderna som goda relationer till dina kollegor
- Kan identifiera dig med följande ord: Positiv, ansvarstagande, innovativ och noggrann
- Kan hantera och trivs i en händelserik och förändringsbenägen miljö
- Uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
I den här rollen blir du en nyckelperson som bidrar till nöjda företagskunder och du förväntas vara professionell i ditt yrke och alltid erbjuda bästa tänkbara service. Du välkomnas till ett härligt team av kollegor som vill leverera på topp och som har en god stämning på jobbet.
Att jobba som konsult på Ivy Talents:
Som konsult hos oss får du en anställning med avtalsenliga villkor gällande sjukfrånvaro, lön, semester, pension etc.
Start:Omgående.
Omfattning:Heltid 38,5 timmar arbetsvecka
Arbetstider:Kontorstider måndag till fredag
I den här rekryteringen samarbetar EnterCard med Ivy Talents. Bifoga CV och Personligt brev i din ansökan. Frågor om tjänsten är välkomna till ansvarig rekryterare Julia på 070 759 76 66 eller julia.olsson@ivytalents.se .
Sökord: Kundtjänst, kundservice, customer service agent, bank, Stockholm, service
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Olsson
Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi
Julia Ronge
0707597666