OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av administration och kundtjänst? Söker du en bred administrativ tjänst i ett spännande företag? Söderberg & Partners Benefits söker en positiv, ansvarsfull och självgående kundtjänstmedarbetare inom förmånshantering till vårt kontor i Sundsvall.
Benefits är Söderberg & Partners molnbaserade förmånsportal. Tjänsten gör företag till mer attraktiva arbetsgivare samtidigt som den stärker varumärket bland befintliga medarbetare genom att samla Sveriges mest uppskattade förmåner i en tjänst, visa upp värdet av all ersättning och minska administrationen.
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ge service till kunder, såväl externa som interna. Du behöver därför vara tillmötesgående, tycka om att ge service och ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. I arbetsuppgifterna ingår bland annat löpande administration, support per mail och telefon, samt fakturering. Det närmaste teamet består av tre medarbetare som i sin tur är en del av ett större team som arbetar i Stockholm.
Kontoret i Sundsvall är centralt beläget, har en trevlig atmosfär och är till stor del specialiserat på administration. Här arbetar ca 140 medarbetare inom samtliga av Söderberg & Partners affärsområden. Vår företagskultur präglas starkt av våra värderingar. Är du ansvarsfull, driven, modig och hjälpsam ser vi gärna att du söker dig till oss!
Tjänsten är ett vikariat till och med 2023-01-13. Tillträdesdatum sker efter överenskommelse.
- Har tidigare erfarenhet av administration
- Har erfarenhet av kundsupport per mail och telefon
- Bekväm med att kommunicera på engelska, både i tal och skrift
- Är noggrann och strukturerad
- Har förmåga att arbeta både självständigt och i grupp
Vi söker dig som har lätt för att samarbeta med andra, men också en förmåga att arbeta självgående och ansvarsfullt driva dina arbetsuppgifter framåt.
Det är meriterande om du även har erfarenhet av att arbeta med ekonomi, men lika viktigt är att du är engagerad och har viljan att lära dig nya saker.
Vi ser fram emot att välkomna vår nya medarbetare!
Placering: Kyrkogatan 22, Sundsvall
Tjänstgöringsgrad: Heltid
Anställningsform: Vikariat till och med 2023-01-13
Tillträdesdatum: Efter överenskommelse
Sista ansökningsdag: 2021-10-06
Kontaktperson: Matilda Andersson, 072 855 54 56
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.
Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?