OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Simplex söker nu vår nästa superstjärna. Vi söker en person som vill vara med på vår resa och varje dag ha världens roligaste arbetsplats att gå till.
Som kundtjänstmedarbetare har man en nyckelroll i företaget. Det är du som har ansvar för dialogen med företagets kunder och ser till så att dem får den bästa möjliga servicen.
Det är ett varierande jobb där egenskaper som initiativtagande och lösningsorientering sätts på sin spets.
Vi söker efter dig som är på jakt efter ny arbetslivserfarenhet. Du kanske tidigare aldrig har jobbat på kundtjänst eller i dagsläget jobbar på ett företag du inte känner att du når din fulla potential på.
Vi erbjuder alltid ny personal en tjänst där de får chansen att utvecklas och ta nästa steg i karriären.
Om tjänsten:
I rollen som kundtjänstmedarbetare jobbar du med att vara behjälplig mot kunder, leverantörer och kollegor. Detta genom att ta emot inkommande samtal, mejl samt chattmeddelande och hantera förfrågningar eller ärenden. Du är även dina fältkollegors högra hand där du alltid finns tillgänglig för guidning och stöd.
Tjänsten passar dig som:
Är duktig på att bemöta människor på ett professionellt och serviceinriktat sätt, samtidigt som du gillar att bidra extra för gruppens bästa när pulsen höjs i kundtjänsten. Du behöver inte kunna vår verksamhet sedan tidigare men det är ett plus om du har arbetslivserfarenhet och ser det som en självklarhet att ta ansvar för det resultat som vi åstadkommer tillsammans i teamet.
Kravprofil:
Du ska vara driven och motiverad
Du är på tårna
Fördelaktiga kompetenser (inget krav):
Erfarenhet av kundtjänst
Arbetet är förlagt mån-fre 08-17
Tjänsten tillsätts så fort som möjligt.