OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
UPS (NYSE: UPS) är världens största paketleveransföretag och en global ledare inom supply chain- och frakttjänster.Med en daglig leveransvolym på 15,8 miljoner paket erbjuder UPS branschens mest omfattande serviceportfölj för paketleveranser och ett stort antal andra distributionsrelaterade lösningar.Företaget nås på webben via www.UPS.com.För tillgång till UPS senaste nyheter, besök www.pressroom.ups.com.Vi söker personal till vår svenska kundtjänst.Tjänsten som medarbetare på kundtjänst går ut på att ta emot inkommande samtal från våra kunder som ringer in på vårt 020-nummer.Öppettiderna är 07-20 med ett rullande schema.Samtalen gäller allt från bokningar av paketupphämtning och fakturaförfrågningar till reklamationer eller paketspårning.Bokningar och spårning av paket görs i vårt egna datasystem.Du behöver inte ha några förkunskaper, utförlig träning och utbildning i våra interna system kommer att ges. Du som söker bör ha goda kunskaper[även i[engelska i både tal och skrift.Du får gärna ha telefon- och datavana och erfarenhet från callcenter eller servicebranschen[sen tidigare.Du ska ha ett intresse för service och tycker om att ha mycket[kundkontakt.Vi ser gärna att du är snabbtänkt, effektiv, stresstålig och kan ge klara besked.[ Om du kan prata finska så är det en merit, ange isåfall det i din ansökan.