OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Letar du efter det perfekta deltidsjobbet där du kan utveckla dig själv inom kundservice? Brinner du dessutom för att ge exceptionell service, gott bemötande och att göra det lilla extra för kunden via chatt och mail? Kunden är ett snabbväxande bolag som just nu söker fler Customer Service Agenter till deras kundserviceavdelning. Missa inte denna möjlighet och välkommen in med din ansökan redan idag!
Tjänsten omfattar en heltidstjänst med öppettiderna 07:00-23:30 varje dag, året runt. Det betyder att du behöver vara öppen för att arbeta flexibla tider, både morgnar, kvällar, helger och röda dagar.
Kundens Customer Success består av tre avdelningar, Partner Service, Rider Service och Customer Service. Som Customer Service agent hanterar du ärenden via mail och chatt gentemot privatpersoner. Rapportering sker direkt till din Team Manager och din anställning börjar med en utbildning för att lära dig grunderna.
Arbetsuppgifter
Hantera frågor och ärenden via chatt och mail
Bidra till att skapa den bästa möjliga kundupplevelsen för vår kunds kunder
Arbeta i våra olika system för chatt, mail och rapportering
Kvalifikationer
För att bli framgångsrik i rollen är service en självklarhet för dig. Vi söker dig som är kundorienterad, strukturerad och affärsmässig. Du har hög arbetsmoral, är positiv och flexibel i förändringar och har inga problem med att skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter.
Du har en god förmåga att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och är van att använda mail, chatt och telefon som arbetsredskap.
Krav för denna tjänst är:
Minst gymnasieexamen
Du har lätt för att hantera olika system
Kunna kommunicera obehindrat på engelska och svenska, både i skrift och tal. (Andra språk är meriterande)
Det är starkt meriterande med tidigare erfarenhet av kundservice
Kunna arbeta 100%