Kundtjänstmedarbetare heltid, deltid, extra

Arbetsbeskrivning

Information om uppdraget: För ett uppdrag om tre månader söker Maxkompetens flera kundtjänstmedarbetare till vår kund som är ett stort internationellt kommunikationsföretag som hjälper andra företag inom kommunikation och logistik.Just nu behöver vår kund hjälp med förstärkning i en kundtjänst som hanterar enklare tekniska ärenden kring mobiltelefoner. Du kommer i huvudsak att arbeta med att besvara tekniska frågor kring mobiltelefoni från privatpersoner.Din uppgift blir att hjälpa kunderna på bästa sätt och att ansvara för att registrera uppgifter kring de ärenden du tar emot i ett datasystem. Kundtjänsten är bemannad alla dagar i veckan mellan 07:00-23:00 Krav på person: Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från kundtjänstarbete och har ett tekniskt intresse.Har du inte erfarenhet från just kundtjänstarbete så tror vi att du ändock är van vid att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap och att du trivs i servicerollen.Vi vill att du är en serviceinriktad person som tycker om att hjälpa andra människor, du har en positiv framtoning och är pålitlig och har lätt för att samarbeta. Start: 1 oktober Omfattning: heltid, deltid, extra 3 månader Heltid eller deltid efter önskemål.Tänkta arbetstider är 1heltid må - fr 07-16 (2platser) 2heltid må - fr 16-23 (1 plats) 3 deltid lö - sö 07-16 (2platser) 4 deltid lö - sö 16-23 (1 plats) Vi kan även tänka oss att anpassa arbetstider efter sökandes önskemål om det är schematekniskt möjligt.Plats: Lilla Essingen Ansökan: Då tjänsten startar 1/10 behöver vi din ansökan omgående.Motivera varför just du passar för tjänsten samt vilken av tjänsterna 1,2,3,4 som du är intresserad av.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Stockholm
  • 6 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 26 september 2008
  • Ansök senast: 30 september 2008

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024