OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Submit expanderar och söker just nu Kundtjänstmedarbetare på heltid åt en av våra kunder belägna i Solna.
Som Kundtjänstmedarbetare kommer du att vara ansvarig för att ge support och service till våra kunder via inkommande samtal och skriftliga kanaler. Du kommer att hantera olika ärenden, såsom abonnemang, uppsägningar, ändringar av abonnemang, teknisk support och generella frågor. Du kommer också att vara en del av utvecklingen av ett framgångsrikt kundservice-team.
Vi söker dig som är strukturerad, positiv, har en bra energi och tycker om att ge god service. Du ska vara ansvarsfull och leverera med hög kvalitet, samt vara flytande i svenska både i tal och skrift och behärska engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller annat serviceinriktat arbete.
Vi erbjuder en konkurrenskraftig fast timlön och Ob-tillägg på helger. Arbetstiderna schemaläggs i pass på vardagar och helger mellan 09.00 - 22.00. Du kommer att få arbeta på ett familjärt kontor där de snabbt lär känna varandra och tar in nya i gemenskapen. Du kommer också att vara med i ett professionellt kundservice-team och utvecklas både personligt och proffesionellt.
Intresserad av att söka tjänsten? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt, intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!