OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kundtjänst till Bonden.se söker förstärkning.
Tjänsten är en behovsanställning, timanställning med avsikt att förstärka kundtjänstteamet under högsäsong och perioder då arbetsbelastningen ökar. Under november och december ser vi gärna att du har möjlighet att arbeta upp emot heltid 100%
Vi är ett expansivt e-handelsföretag som säljer produkter till lantbruksnäringen professionell likväl som privat.
Vi söker extra personal till vår kundtjänst som hanterar förfrågningar från kunder via telefon och e-post samt produktlansering av nya artiklar och varumärken.
Utöver kontakt med kunder via telefon sker även löpande samtal med leverantörer och transportörer.
Inom koncernen drivs även ett e-handelsbolag inom leksaksbranschen. Tjänsten kommer fördelas mellan dessa företag så om du gillar leksaker och är det bara positivt.
Vi tror att du är/har:
Serviceinriktad person, kunden går alltid först och ska vara i fokus.
Noggrann och strukturerad. Du kan hantera flera kundtjänstärenden samtidigt.
Datorvana. Du kommer arbeta mycket i våra webbaserade system.
Öppen för förändring och gillar utmaningar. E-handel förändras snabbt.