OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Inredning och hemmadekoration är större än någonsin! Vi är glada över vårt samarbete med denna kund som driver e-handel samt många fysiska butiker runtom i Sverige. Med flera storhelger runt hörnet vill de nu utöka deras kundsupport i Göteborg med två kundtjänstmedarbetare.
I uppdraget kommer dina främsta uppgifter vara att besvara kunder genom e-post och chatt. Som person bör du ha goda sociala förmågor samt vara datorvan. Du kommer att kunna jobba remote, för att göra det krävs att du är mycket ansvarstagande och kommunikativ.
Frågorna kan beröra ordrar, produkter, återbetalningar, returer mm. Kvaliteten på företags kundtjänst har stor påverkan på hur nöjda kunderna blir. Vi strävar därför efter att hitta personer som kommer att ge kunder en bra upplevelse och ett bra bemötande.
Arbetsuppgifter
📌 Svara på inkommande frågor från företagets kunder.
📌 Hjälpa till att lösa kundernas behov (orderläggning, produktfrågor, specialanpassningar, returer, reklamationer, lagervärden och frakter).
📌 Leveransbevakning och reklamationer.
Kravprofil
📌 Gärna tidigare erfarenhet av kundservicearbete – meriterande om du även har arbetat med e-handel..
📌 Meriterande om du har jobbat med Norce (Jetshop/Storm), Zendesk, Klarna samt ett fraktbolagsspårningsystem.
📌 Som lägst gymnasiekompetens.
📌 Utmärkt kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska och engelska, övriga språk är ett plus.
📌 För att kunna ge kunderna bra service tror vi att det är nödvändigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa andra människor.
📌 För att vara framgångsrik i uppdraget krävs det att du är flexibel, kommunikativ, ansvarstagande, problemlösande och social!
Det är av vikt att du som söker är kommunikativ, lyhörd och ambitiös. Personlig lämplighet är en mycket viktig kompetens som vi eftersöker inför uppdraget.
***************************************************
Tveka inte att skicka frågor till makda.joseph@jappa.jobs om du har frågor om uppdraget.
Jappa är en talent-as-a-service-lösning för uppdrag inom e-handeln. Vi på Jappa strävar efter att erbjuda våra kunder personal som verkligen gör positiv skillnad i deras verksamheter.