Kundtjänstmedarbetare i Ljungby

Kundtjänstmedarbetare i Ljungby

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu två kundtjänstmedarbetare till vårt team i Ljungby. Jag heter Attila Keresztes och arbetar som Operations manager för Telia Care & Repair. Är du en service- och teknikintresserad person? Fortsätt läsa!
Är det här din nästa möjlighet?
Telia Care & Repair är Sveriges första fristående Apple-auktoriserade servicepartner och ägs av Telia. Det betyder att vi håller en hög kvalité på det arbete vi utför, alltid har kundens bästa framför ögonen och brinner för att skapa kundmöten utöver det extra.
Vi erbjuder dig en möjlighet att få jobba med kundtjänst relaterade frågor för våra auktoriserade verkstäder som finns i våra Teliabutiker samt externa samarbetspartners till Telia för service och reparation. Du kommer att få arbeta med både samtal och mailsupport samt uppföljning i olika affärssystem. Som kundtjänstmedarbetare utgår du alltid efter kunden och deras behov, därför ser vi gärna att du har starkt kundfokus.
För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att lyckas i rollen. Du kommer att få en inledande utbildning på 2-4 veckor. Tjänsten startar med en provanställning på sex månader med syfte till att övergå till en heltidsanställning.
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer arbeta med placering i Ljungby och hantera ärenden som exempelvis reklamation, beställning av fraktsedlar och emballage, registrera nya kunder, bevaka leveranser från externa servicepartners, stöldspärra enheter samt uppföljning av Teliabutiker kring servicefrågor mm.
Du kommer hjälpa våra kunder vi telefon eller e-post och du bör vara stresstålig och kunna behålla humöret i alla situationer.
Du kommer ha ett nära samarbete med kollegor för att säkra en hög kundnöjdhet

Är det här du?
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att du har ett stort intresse av teknik och människor. Du är nyfiken och tar ägandeskap för att leverera goda resultat och lära dig nya saker. Som person är du noggrann och brinner för att leverera en hög kvalitet i ditt arbete. Du gillar att arbeta med olika systemprocesser, och förbättringsarbete. Du är vår röst och vårt ansikte utåt, så du behöver ha en utpräglad känsla för service och teknik. Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du behöver kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.
Din personlighet:
Noggrann
Pedagogisk och lösningsorienterad
Effektiv och flexibel
Gillar ett strukturerat arbetssätt

Dina erfarenheter:
Gärna tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Gymnasieutbildning
Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska

Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Vill du bli en del av vårt gäng, sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig på attila.keresztes@teliacompany.com
Rekryteringen sker löpande, så tveka inte på att höra av dig. Sista ansökningsdatum är 2022-10-13.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: We Care and Repair Nordic
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 september 2022
  • Ansök senast: 13 oktober 2022

Postadress

Kompanigatan 40 A6
JÖNKÖPING, 55305

Liknande jobb


23 december 2024