OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Position: Kundtjänstmedarbetare
Plats: Riga, Lettland
Arbetsmodell: På plats med möjlighet till hybridarbete efter 3 månader.
Heltid eller deltid (minst 20 timmar/vecka)
Om rollen:
Kundinteraktion: Svara på kundfrågor via telefon, chatt och e-post för en betalplattform – lösa problem snabbt och effektivt.
Ärendehantering: Dokumentera lösningar i vårt system och säkerställ att alla ärenden hanteras inom tidsramarna.
Kvalitet: Ge en förstklassig kundupplevelse och nå uppsatta mål för svarstider, handläggningstider och lösningsgrad.
Teamarbete & Självständighet: Arbeta både självständigt och i team för att nå gemensamma mål och alltid vara flexibel.
Vi söker dig som:
Talar svenska (B2) och engelska (C1) flytande, både muntligt och skriftligt.
Har erfarenhet av kundtjänst (meriterande men ej krav).
Är positiv, lösningsorienterad och tycker om att ge bra service.
Har god datorvana och skriver snabbt och korrekt (minst 50 wpm).
Är redo att flytta till Riga eller redan bor där.
Erbjudande:
Betald startup-utbildning & professionell utveckling
Arbetstider: 07:30–00:30, måndag-söndag, 40 timmar/vecka
Möjlighet till hybridarbete efter 3 månader (beroende på prestation)
Flyttstöd till Riga
Teambyggande aktiviteter
Förmåner:
Premium sjukförsäkring: Fullt skydd för dig och din familj, inklusive hälsokontroller, tandvård, synvård, receptbelagda läkemedel, mental hälsa och mer.
Flexibilitet: Möjlighet att jobba hemifrån på kvällsskift som slutar efter 21.00.