Kundtjänstmedarbetare inkommande samtal

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för uppdrag i centrala Göteborg. Uppdraget är på minst 6 månader.

I dina arbetsuppgifter kommer du att besvara på frågor som kunden ringer om. Det kan vara fakturafrågor, abonnemangsfrågor, tekniska frågor eller andra produktfrågor. Vi ser positivt på om du tidigare har arbetat med service och förstår vikten av nöjda kunder.

Tjänsten är på 80% -100% med varierande arbetsttider, mån - sön.

Din profil

Du trivs med att hjälpa andra och har en god förmåga att lyssna på andra. Som person är du positiv, flexibel och nyfiken. Vi ser gärna att du vill utvecklas inom arbetsplatsen.
Vidare har du lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och tycker om att få löpande feedback kring ditt arbete.





Om företaget

Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se.

Varmt välkommen med din ansökan!


Om oss

BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida.

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret Göteborg
  • 12 platser
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 29 juni 2016

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024