OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet söker vi kundtjänstmedarbetare för uppdrag i centrala Göteborg. Uppdraget är på minst 6 månader.
I dina arbetsuppgifter kommer du att besvara på frågor som kunden ringer om. Det kan vara fakturafrågor, abonnemangsfrågor, tekniska frågor eller andra produktfrågor. Vi ser positivt på om du tidigare har arbetat med service och förstår vikten av nöjda kunder.
Tjänsten är på 80% -100% med varierande arbetsttider, mån - sön.
Din profil
Du trivs med att hjälpa andra och har en god förmåga att lyssna på andra. Som person är du positiv, flexibel och nyfiken. Vi ser gärna att du vill utvecklas inom arbetsplatsen.
Vidare har du lätt för datorer och det är en fördel om du har arbetat i olika system och är snabblärd. Du ska trivas med att arbeta mot uppsatta mål och tycker om att få löpande feedback kring ditt arbete.
Om företaget
Urval sker löpande och du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson