Kundtjänstmedarbetare inom e-handel till Svea Bank

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en serviceinriktad kundtjänstmedarbetare till ett av våra supportteam på Svea Bank som hjälper privatpersoner och företag med betallösningar inom e-handel. Har du en positiv inställning och vill vara en del av ett mindre team som alltid strävar efter att ge bästa kundservice? Då kan den här tjänsten vara något för dig!
Om rollen
I rollen som kundtjänstmedarbetare på vår avdelning Payson kommer du dagligen hantera och ta emot inkommande samtal från alla våra kunder, alla verksamma inom e-handel. Du kommer arbeta med telefon som ditt främsta verktyg och vara behjälplig gentemot våra kunders olika ärenden så som exempelvis; fakturahantering, orders, betalning samt övriga frågor kopplat till vår betallösning. Du kommer också vara behjälplig och besvara kunderna över mejl. Till viss del kan också övriga administrativa uppgifter förekomma i rollen allt eftersom. Vi arbetar i ett egenbyggt datasystem, därav ser vi till att personen som kommer till oss får lära sig detta.
För den här tjänsten ser vi gärna att du har nedan kvalifikationer;
Avslutad gymnasieutbildning
Tidigare någon erfarenhet av service, gärna från kundtjänst eller motsvarande support över telefon.
Svenska flytande i tal och skrift samt behärskar engelska väl.

Vem är du?
För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare hos oss behöver du vara lyhörd, kommunikativ och trivs att arbeta lösningsorienterat. Vi tror att du som söker har lätt för kundbemötande och drivs av att skapa en god kundnöjdhet och får gärna ha intresse för e-handel. Du kommer ingå i ett mindre team där man hjälps åt när det är tidvis kan vara högt tempo, så vi ser gärna att du har lätt att samarbeta men också är flexibel och ansvarstagande i ditt arbete. Då vi har högt i tak får du gärna komma med egna förslag och idéer som du vill lyfta för att vi ska kunna bli ännu bättre på att ge bästa möjliga service åt våra kunder. Vidare hoppas vi att du som söker kan bidra med en positiv och härlig inställning till vårt kundserviceteam.
Om Svea
Svea är en koncern med finansiell verksamhet med över 2000 anställda i ett flertal europeiska länder. Med över fyrtio års erfarenhet skapar vi smarta administrativa och finansiella lösningar för både privatpersoner och företag. Sveas vision är att vara en ledande finansiell aktör i Europa. På Svea råder en entreprenörsanda och vi har en familjär företagskultur. Gemenskap är viktigt för oss och vi jobbar för mångfald och att alla ska känna delaktighet och ha möjlighet att kunna påverka. Vi sitter i nya fräscha lokaler i Arenastaden, Solna.
Ansökan
Vi tar inte emot ansökningar via mail. Vi gör löpande urval och önskar tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till rekryterare Fredrika Engelin på fredrika.engelin@svea.com. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Svea Bank AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2023
  • Ansök senast: 17 september 2023

Postadress

Evenemangsgatan 31A
Solna, 16979

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024