Kundtjänstmedarbetare inom fastigehtsförvaltning

Kundtjänstmedarbetare inom fastigehtsförvaltning

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad och noggrann kundtjänstmedarbetare för att förstärka vår kunds team inom fastighetsförvaltning. Om du är en serviceinriktad och kommunikativ person med en passion för att lösa problem och ge utmärkt kundservice, in med ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Som kundtjänstmedarbetare inom fastighetsförvaltning kommer du att vara en viktig del av teamet. Arbetspassen varierar mellan 7:30 - 17:30, och kundtjänsten har öppet 8:00 - 16:30 (utan lunchstängt) måndag till torsdag och till 16:00 på fredagar. Du kommer arbeta tätt tillsammans med ett team på 3 personer för att säkerställa smidig kommunikation och arbetsflöde.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantering av felanmälningar (bokning av tekniker, organisering av kalendrar och skickande av beställningar).
* Hantering av mejl, chattbot och telefonväxel för att svara på kunders frågor och lösa deras problem.
* Ansvar för passersystemen (system deDu) och nyckelhantering för både hyresgäster och underentreprenörer.


VI SÖKER DIG SOM
- Har en vana att hantera Microsoft 365-effektivt.
- God kommunikationsförmåga på både engelska i tal och skrift (kunskaper i andra språk är meriterande).
- Har en teknisk förståelse eller intresse.
- Har grundläggande kunskaper i Excel.

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från fastightesbranschen sedan tidigare.

För att lyckas i rollen ser vi att du är initiativtagande, serviceinriktad, nyfiken och flexibel. Vi ser att du trivs i att jobba i team och är en strukturerad person.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 juni 2024
  • Ansök senast: 25 juli 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024