OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundtjänstmedarbetare till expansivt företag i Göteborg
Vill du arbeta i ett känt företag inom fordonsindustrin? Är du en positiv och driven lagspelare? Då kan det vara dig vi söker!
Om företaget
Målsättningen är att bli det ledande företag inom branschen genom att fokusera på att erbjuda toppklassig kundtjänstupplevelse. Du blir en del av ett positivt och trevligt företag som har en hjälpsam och utvecklande kultur som sitter i nya lokaler i centrala Göteborg.
Ditt uppdrag
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att ingå i ett business-to-consumer-team som alltid har en positiv lagkänsla på jobbet. Tillsammans med dina kollegor kommer du att hjälpa företagskunder via telefon- och mejlkontakt. Ett gott bemötande är grundläggande och du ser alltid till att lösa inkommande ärende på bästa sätt. Ärendena rör till exempel fakturafrågor, produktfrågor, kontofrågor, felanmälningar samt till viss del kredithantering.
För att lyckas i rollen behöver du:
Ha en gymnasieexamen
Ha tidigare erfarenheter av kundtjänstarbete med telefon och mejl som arbetsverktyg
Ha goda systemvanor och datorkunskap
Ha förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och hantera flera system samtidigt
Ha goda färdigheter i svenska och engelska
Ha goda kunskaper i MS Office
Du bör dessutom vara en driven och initiativrik person som är med och bidrar till att verksamheten utvecklas och når sina mål. Du har också viljan att ge kunderna en upplevelse som är över förväntan.
Övrigt
Omfattning: Heltid måndag till fredag, kontorstider
Tillträde: Omgående
Nyfiken på att veta mer?
Kontakta oss om du har frågor eller vill veta mer om rollen – vi återkopplar till dig snarast möjligt!