Kundtjänstmedarbetare inom Ikano Bank

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade inom konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker tre drivna Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en modern och välrenommerad organisation och bankverksamhet med cirka 280 anställda. 

Arbetsbeskrivning

Som Kundservicemedarbetare inom Ikano Bank kommer du hantera ärenden via inkommande samtal, mailhantering och administration. Fakturaärenden, ansökningar, betalningar & krediter är några av områdena inom bankens utbud. Du arbetar i en spännande och utpräglad familjär företagskultur och är spindeln i nätet. 

Att sätta kunden i fokus är självklart men även där du som medarbetare kommer att känna att dina idéer och kunskap tas tillvara på. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du motiveras av att påverka och hjälpa bankens kunder i en dynamisk och ständigt utvecklande miljö. Vidare arbetar du kanske idag med service eller vill göra en karriär inom det.

Vi söker dig som

- Älskar att bemöta kunder på ett professionellt och serviceinriktat sätt

- Är lösningsorienterad och drivs av att ständigt utvecklas

- Har gymnasiekompetens

- Trivs att jobba med frihet under ansvar

Om företaget

Kontoret är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Ikano Bank är en en av Sveriges största banker och ledande aktör i Norden inom sparande, finansiering, leasing, factoring, bolån samt in- och utlåning till privatpersoner.

Vidare har koncernen verksamhet i ett flertal europeiska länder och samarbetspartners över hela världen och erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen.  

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är en 80-100 % tjänst med kontorstider. Utbildning planeras med start i mitten av september därav är det viktigt att du som söker är tillgänglig from detta datum. 

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11/9, 2017 så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten kontakta Henrik Nordh på 076-394 22 04.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 3 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 8 september 2017

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024