OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se
För en kunds räkning söker vi nu en person som ska arbeta på företagets helpdesk, och tillsammans med befintlig personal sköta IT-support och ta emot inkommande samtal från företagets kunder. Kunden finns belägen i Landskrona.
Som medarbetare på helpdesk kommer du att arbeta med en bred bas av frågor och ditt främsta arbetsredskap kommer att vara telefon och e-post. Det är av största vikt att du drivs av att ge god service och alltid har kunden i fokus.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
* Ta emot och lösa inkommande ärenden både via telefon och e-post på företagets egenutvecklade affärssystem.
* Tillhandahålla teknisk support avseende egenutvecklade programvaror, tjänster och övriga programvaru-frågor.
* Hjälpa kunder, representanter och kollegor med installationer, felsökning, problemlösning och uppföljning.
Viktiga egenskaper för tjänsten:
Du är ödmjuk, serviceinriktad, lösningsorienterad och sätter alltid kunden i fokus. Du har ett genuint IT-intresse och uppskattar ny teknik.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet samt din förmåga att förstå och anpassa dig till kundens behov och situation. Du kan arbeta självständigt samtidigt som du gärna delar med dig av din egen kunskap till såväl kunder som kollegor. Viktigast av allt är att du tycker om att hjälpa människor samt att ha telefonen som arbetsredskap.
Vi värderar att du:
* Klarar av att arbeta i ett högt tempo och gillar problemlösningar.
* Har goda kunskaper och förståelse om nätverk.
* Är prestigelös och alltid sätter kunden i fokus.
* Behärskar Svenska och Engelska i tal och skrift.
* Har kunskap inom flera av följande: Microsofts operativsystem, MS Office, MS Outlook, Internet Explorer, MS SQL
* Har fullgjord gymnasiekompetens och gärna någon formell utbildning inom data
Övrigt:
Månadslön enligt avtal
Heltid
Då vi har en löpande rekryteringsprocess ser vi gärna att Du ansöker snarast.
Du är även välkommen med din ansökan på onsdagar, då vi har öppet hus mellan kl.8.30 - 11.30.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003