Kundtjänstmedarbetare inom kontorsservice

Kundtjänstmedarbetare inom kontorsservice

Arbetsbeskrivning

Söker du en möjlighet att kombinera ditt intresse för service och administration samtidigt som du tar ett steg framåt i din karriär? Nu har du chansen att bli en del av ett internationellt företag i rollen som intern kundtjänstmedarbetare! Tveka inte - ansök redan idag då urvalet pågår löpande!

Vi söker en driven och självgående kollega med erfarenhet att arbeta med en hög servicenivå till vår kund i Kista i Stockholm som verkar inom informations- och kommunikationsbranschen.
Vi erbjuder ett variationsrikt arbete med engagerade kollegor. Som kundtjänstmedarbetare emot vår kunds anställda samt administratör i vår ID center har du en viktig roll i helheten av vår leverans till kund.

CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service and Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

* Mottagning av samtal och mail från verksamheten
* Ärendehantering gällande som parkering, felhanteringsrapportering med mera
* Nära samarbete med driftpersonal
* Ansvarig för skapande av informationsskyltar m.m
* Uppföljning av ekonomiska dokument och fakturor
* Arbeta i felrapporteringssystem
* Vara ansvarig för utbildning inom de system för t.ex. felhantering som vi arbetar inom

Vi söker dig som (har/är):

* Har tidigare erfarenhet av att arbeta i kundtjänst och/eller reception
* Har en hög servicenivå och tror på att erbjuda en kundupplevelse utöver det vanliga
* Har en utåtriktad och positiv attityd, brinner för att ge service och värderar integritet högt
* God till mycket god datakunskap och kunskap i Officepaketet
* Erfarenhet att arbeta felrapporteringssystem
* Trivs med telefon och mail som arbetsredskap.
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
* Ansvarstagande, har en god organisationsförmåga, tar gärna egna initiativ och är bra på att slutföra arbetsuppgifter
* Är självgående och drivs av att leverera utmärkt bemötande
* Bra på att prioritera och arbeta lösningsorienterat

Meriterande:

* Erfarenhet i kundtjänst
* Erfarenhet i ärendehanteringssystem
* Erfarenhet i ekonomisystem


Vi erbjuder en omväxlande tjänst i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Vi erbjuder dig en spännande möjlighet i en global organisation med stora utvecklingsmöjligheter. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm.

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Bifoga ditt CV och en kort motivering till varför du söker denna tjänst! Vi önskar din ansökan senast den 20 augusti 2024. Vi arbetar med löpande utvärdering så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Återkoppling gällande ansökan kommer ske först i augusti månad.

Tjänsten är heltid, måndag - fredag med placering i Kista utanför Stockholm. Om du har några frågor, kontakta gärna rekryterande chef Caroline Bjurman Brown eller via mail på eller via telefon 076-215 79 47 efter den 6 augusti. OBS! Ansökan skickas endast via vårt rekryteringsverktyg

CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CBRE GWS Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juli 2024
  • Ansök senast: 31 juli 2024

Liknande jobb


25 november 2024

22 november 2024