Kundtjänstmedarbetare inom krav till EnterCard!

Kundtjänstmedarbetare inom krav till EnterCard!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba med kundservice och trivs i en kundnära roll? Entercard söker kundtjänstmedarbetare inom krav till Stockholm!

Nu söker Entercard en positiv och utåtriktad kundtjänstmedarbetare till deras kontor på Kungsbron i centrala Stockholm. En möjlighet för dig som har ett intresse av finansbranschen! Läs mer och sök redan idag.

Ditt anställningserbjudande

I rollen som kravhandläggare inom kundtjänst på Entercard får du möjlighet att jobba hos en ledande aktör inom utgivning av betal- och kreditkortsprodukter. Du får ett roligt och serviceinriktat jobb inom kundtjänst och du kommer ingå i ett glatt och positivt team som kännetecknas av samarbete.

Som konsult hos oss på TNG är det också oerhört viktigt att du trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer ingå i avdelningen Credit Risk och tillhör företagets kravverksamhet. I rollen som handläggare inom krav kommer du huvudsakligen att hantera inkommande och utgående samtal till företagets kunder.

I samtalen informerar du kunderna att göra inbetalningar som de av någon anledning är sena med. Det är av stor vikt att du som handläggare är lyhörd för kundens behov samtidigt som du agerar som en god representant för företaget för att hitta bästa möjliga lösning för samtliga parter.

Värt att veta

Arbetstiderna är måndag-fredag 8.30-17.00 men där du en vecka varje månad jobbar mellan 11.30-20.00. Det finns även möjlighet till arbete hemifrån två gånger i veckan. Konsultuppdraget förväntas starta så snart rätt person är på plats och pågå i 3 månader framåt med möjlighet till förlängning. Entercard sitter i fina lokaler på Kungsbron mitt i centrala Stockholm.

Våra förväntningar

Till rollen som kravhandläggare söker vi dig som:

• har jobbat med service och att du arbetat med telefon som arbetsredskap
• trivs med att jobba tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och bidrar med god stämning till gruppen
• är duktig på att motivera kunden och tillsammans hitta hållbara lösningar så att fakturorna kan betalas
• är ansvarsfull och har ett starkt driv att prestera hög kvalitet
• har en god förståelse för kundvård och sätter stort värde på att agera professionellt och serviceinriktat i din kontakt med kunder

Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 5 september 2022

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024