OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Swedish Recruitment är ett svenskt rekryteringsföretag som har specialiserat sig på rekrytering av skandinaver till den europeiska arbetsmarknaden.Vår kund är ett multinationellt mjukvaruföretag med sitt europeiska huvudkontor i Cork på södra Irland.Produkterna riktar sig mot både företags- och hemanvändare.De söker nu en Kundtjänstmedarbetare med erfarenhet från liknande uppgifter.Du kommer att arbeta tillsammans med medarbetare och kollegor från hela världen i en stimulerande och utvecklande miljö. Huvudsakliga ansvarsområden .Säkerställa att överenskommen servicenivå uppnås gällande order och serviceärenden.. Samarbeta med övriga avdelningar för att lösa eventuella problem gällande ofärdiga/felaktiga order..Samarbeta med den nordiska säljavdelningen, distributörer och andra interna avdelningar för att lösa alla ouppklarade ärenden.. Delta i en kontinuerlig process för att förbättra existerande processer och arbetssätt, identifiera återkommande problem/frågor med målsättningen att hitta permanenta lösningar genom utbildning, kommunikation, arbetsmetoder etc..Övriga administrative uppgifter kan förekomma liksom deltagande i olika projekt.. Analysera frekventa problem/frågor, krediteringar och licensfrågor på månadsbasis.. Arbeta tätt tillsammans med säljavdelningen för att tillsammans utbilda kunder på bästa sätt.Erfarenhet och kunskaper - 2 års erfarenhet i en kundorienterad roll - Motiverad och förmåga att bibehålla kundfokus i alla situationer.- Van datoranvändare med goda kunskaper i Excel.- Erfarenhet av att jobba mot högt satta mål, gärna i en internationell miljö.Skicka din CV snarast då rekryteringsprocessen påbörjas omedelbart.Vi ser fram emot att läsa din ansökan!Du kan även ansöka via vår hemsida: http://www.swedishrecruitment.com