OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TimeWave har sedan mer än tio år arbetat med webb- och systemutveckling. Vår huvudsakliga produkt är affärssystemet TimeWave som är utvecklat för städ- och tjänsteföretag. Vi är idag ledande på affärssystem för företag inom professionell hemservice som t.ex. städföretag med inriktning mot privatpersoner och vi har små och stora kunder över hela landet.
Vårt huvudkontor ligger i centrala Stockholm fem minuters promenad från centralstationen. Teknikutveckling sker på vårt kontor i Söderhamn.
Vi fortsätter att växa och behöver därför nu förstärka vår kundtjänst på kontoret i Stockholm.
Vi är ett litet företag där varje medarbetare är viktig för vår fortsatta framgång. Är du vår nya medarbetare kan du därför se fram emot stort eget ansvar, en platt organisation, lyhördhet, och sist men inte minst glada och trevliga kollegor. Du är glad, positiv, social och har lätt för att få kontakt med alla sorters människor. Du är mycket strukturerad, klarar ett ibland högt tempo och har ett stort tålamod.
Du kommer att utgöra en stor del av vår förstanivåsupport för vårt affärssystem TimeWave och därmed bli vårt ”ansikte utåt”. Dina personliga egenskaper är därmed mycket viktiga då du blir den primära personliga kontakten för många av våra kunder.
Arbetsuppgifter:
Via telefon och CRM-system ta emot hantera kundärenden rörande funktionalitet i affärssystemet TimeWave.
Vid behov och möjlighet bistå med hjälp rörande generella frågor om datorer, programvara, affärsprocesser m.m.
Delta i Kundservice ordinarie planerings- och utvecklingsarbete.
Till del och vid behov bistå vid marknadsföringsaktiviteter eller andra på företaget vanligt förekommande aktiviteter.
Personliga egenskaper:
Du är orädd, serviceinriktad och har ett gott humör,
Du är ordningsam och tycker om struktur.
Du besitter en god pedagogisk förmåga och har en stor portion tålamod.
Du är tekniskt intresserad.
Dina kvalifikationer:
Slutförd gymnasieutbildning.
Mycket god datorvana.
God svenska i tal och skrift.
Behärskar engelska i tal och skrift.
Meriterande:
Erfarenhet av kundtjänst- kundservicearbete eller liknande arbete.
Erfarenhet av vårt affärssystem TimeWave eller andra liknande affärssystem.
Intresse och kunskaper om REST-api och API-management för att kunna bistå som first line support rörande vårt API.
Anställning:
6 månaders provanställning.
100% (eller enligt ö.k.)
Ansökan
Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Ansökan sker via e-post. Ange ämne "Ansökan kundtjänstmedarbetare".