Kundtjänstmedarbetare Klarna

Kundtjänstmedarbetare Klarna

Arbetsbeskrivning

Om jobbet
Är du en positiv och glad person som lockas av att få erbjuda kunder en service i världsklass? Då är du rätt person till vårt team!
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla, där din personlighet är viktigare än arbetslivserfarenhet. På SYKES tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare.
Dina arbetsuppgifter:
Att skapa den bästa kundupplevelsen! I rollen som kundtjänstmedarbetare får du hjälpa våra kunder med information om produkter och andra kundtjänstrelaterade frågor.
Som kundtjänstmedarbetare är du duktig på att coacha kunden till rätt lösning där fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. På Sykes finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär där vi ger dig en flygande start, som följs upp av utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
För att söka detta jobb ser vi gärna att du har en god kommunikativ förmåga och du tycker om att ge god service och en god kundupplevelse. Du tycker även om att jobba mot uppsatta mål.
Krav:
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Grundläggande datorkunskaper
Avslutad gymnasieutbildning
Rent belastningsregister
Inga betalningsanmärkningar

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke
Intresse för ekonomi
Intresse för teknik

Vi erbjuder:
En bra och betald grundutbildning
Fast månadslön + möjlighet till bonus
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Härlig arbetsmiljö
Skiftarbete
300 kollegor ifrån hela norden

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Under intervjun kommer vi att ta utdrag ur belastningsregister och ta en kreditupplysning. Sykes följer de anvisningar påvisade av folkhälsomyndigheten och ser till att vidta lämpliga åtgärder under upplärningen för att förhindra smitta.
Anställningsform: Visstidsanställning ifrån 07/06-2021 till 31/08-2021 med goda möjligheter till förlängning

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-716000 070-3103541
Personalchef Mathias Andersson
0680-716000 070-2223327
HR-assistent Malin Gustafsson
0702-550966
HR-assistent Pia Gustafsson
0680-71 60 00
HR Manager Linda Andersson
0680-716000
HR Manager Mathias Andersson
0680-71 60 00 070-222 33 27
HR Assistent Rickhard Stålhandske
0680-71 60 00 070-310 35 41
HR- Assistent Malin Gustafsson
0702-550 966
HR- Assistent Stefan Wangdell
0709-839 656

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sykes Sweden AB Kalmar
  • 2 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2021
  • Ansök senast: 30 maj 2021

Besöksadress

Fartygsgatan 4
Kalmar

Postadress

Fartygsgatan 4
Kalmar, 39230

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024