OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Beskrivning
Vi letar just nu efter en ny medarbetare som är redo att ta sig an uppgiften som kundtjänstansvarig hos oss på Städpulsen
Arbetsuppgifter
En typisk arbetsdag sitter du på vårt kontor i Klippan, du tar emot samtal från befintliga kunder som vill göra ändring i sin städning eller så ringer nya kunder och vill boka in städning som du behöver effektivt planera in i schemat via vårt planeringssystem Tengella.
Kvalifikationer
Som person behöver du vara flexibel och ansvarstagande. Mycket av ditt jobb kommer bestå av att prata i telefon och ha mailkontakt med kunder.
Vi ser gärna att du gillar att vara spindeln i nätet och är nyfiken på att ha en roll där du ser till att våra kunder och medarbetare får de bästa förutsättningarna. Som du förstår krävs det god datorvana och mycket initiativtagande från dig för att lösa dina arbetsuppgifter.
Det är meriterande om du har erfarenhet av hemstädning sedan tidigare men ej ett krav.
För att förstå instruktioner och kunna kommunicera med kunder och medarbetare är det viktigt att du kan svenska i tal och skrift.
Villkor
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start enligt överenskommelse med 6 månaders provanställning.
Arbetstiden är måndag - fredag 7–16
Intervjuer sker löpande så vi kan komma att anställa innan sista ansökningsdatum 2022-01-15.