OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uppdragsbeskrivning:
Till vår kund med säte i Sundbyberg söker vi en kundservicemedarbetare till ett interimsuppdrag som initialt pågår i ett år och med chans till förlängning enligt önskemål.
Du bli anställd av Soros Consulting AB och uthyrd till kund.
Den här rollen är ny och innebär både ett ansvar för samordning av information och kommunikation.
Du förväntas vara ansiktet utåt och hantera diverse arbetsuppgifter med en serviceminded inställning, såsom:
Besvara inkommande samtal från allmänheten
Besvara/hantera inkommande mejl kunder, entreprenörer och intresserad allmänhet
Söka svar på frågor via kundens webb och ibland via kontakter i verksamheten
Uppdatera Kunskapsdatabasen
Ta fram, samordna informationsmaterial
Sammanställa och analysera
Skallkrav:
Akademisk examen inom kommunikation. Alternativt motsvarande utbildning eller arbetslivserfarenhet som kunden bedömer relevant för uppdraget.
5 års erfarenhet av liknande arbete med kvalificerat kundservicearbete.
Minst 2 års erfarenhet av att ha arbetat som kommunikatör.
Minst 1 års vana av att arbeta i Officepaketet.
Minst 1 års vana av att arbeta i ärendehanteringssystem.
God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.
Goda kunskaper i engelska, först och främst i tal.
Det är meriterande, men inget krav, om du tidigare har erfarenheter av att utveckla och förvalta kunddatabaser och/eller ärendehanteringssystem samt har tidigare erfarenhet från energibranschen.
Uppdraget påbörjas omgående eller så snart som möjligt. Önskat startdatum 1 februari 2023. Vår kund kan dock vara flexibel för eventuella uppsägningstider.
Hur du ansöker:
Urval och intervjuer sker löpande och skyndsamt! För att ansöka om tjänsten maila in ditt CV till:
natasha.arnborg@sorosconsulting.se
Varmt välkommen med din ansökan!