OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CityMail hjälper företag att kommunicera med sina kunder - och att hitta nya. Med hjälp av våra olika tjänster gör vi brevlådan till en ännu effektivare och viktigare kommunikationskanal. Nytänkande, inställningen att "Allt går att göra bättre" och en stark vilja att ständigt växa utmärker vår organisation och våra medarbetare. CityMail befinner sig i en expansiv fas. År 2009 når vi 60 procent av Sveriges hushåll och företag och i januari 2007 startade verksamheten i Danmark - det första steget mot resten av världen. Vår market assistance-avdelning består av ett ungt, ambitiöst och glatt gäng på 8 personer med stark teamkänsla! I och med att CityMail expanderar i Sverige[behöver vi ytterligare nya medarbetare till vårt gäng. Vi söker en positiv, uthållig och engagerad medarbetare som brinner för att ge bästa service. Tjänsten innebär att du arbetar[med såväl service gentemot våra mottagare som säljare enligt ett rullande schema. Telefonen blir ett av dina viktigaste arbetsredskap[ Arbetsuppgifter gentemot våra mottagare (Mottagarservice) * via telefon, mejl eller brev hantera, utreda och följa upp mottagarärenden kring frågor som berör vår postdistribution. Huvudsakligen kommer du att prata med våra mottagare men även en[del kontakter med vår utdelningsorganisation ingår * administrativa göromål såsom framtagande av statistik över mottagarärenden och utreda reklamationer Arbetsuppgifter gentemot våra säljare och kunder (Kundservice) * att du förse säljavdelningen med administrativ support för att underlätta deras dialog med våra kunder[ * administrativa uppgifter såsom inlägg av förbokningar samt uppgifter gällande nya kontakter och kunder, registrering och utredning av kundklagomål, utskrift av uppföljningsrapporter m.m. * dokumentera kunduppgifter i vårt affärssystem i vilket ingår att genomföra uppdateringar, inläggningar och justeringar * ta emot kundsamtal via telefon angående diverse frågor kring utskick och fakturor[ Du har[ * avslutat gymnasium[ * minst 4 månaders telefonvana * gärna erfarenhet av klagomålshantering och ärendehantering från kundtjänst * goda kunskaper i office-paketet[[ [Vi söker dig som[ * har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift[[ * har lätt för att via telefon etablera relationer med såväl mottagare som kunder * har lätt för att hantera många ärenden samtidigt varför god administrativ förmåga är viktigt[ * har en god problemlösningsförmåga-förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kund- och mottagarbemötande[[ * har ett strukturerat arbetssätt och en stor portion ödmjukhet och lyhördhet Tjänsten är på heltid, tillsvidare och inleds med 6 mån. provanställning, arbetstider: 08.00-17.00[