Kundtjänstmedarbetare med ambitioner

Arbetsbeskrivning

Ahréns Åkeri AB är en logistikkoncern med sammanlagda 200 anställda och leverantörer, som täcker hela logistikkedjan från lager till lastbilsleverans.
På vårt huvudkontor i nybyggda lokaler utmed E4 i Södertälje söker vi nu en kundtjänstmedarbetare. Vi arbetar i huvudsak med att handlägga och administrera transportorder, varför en bakgrund inom transport och logistik är meriterande.
Det är emellertid ingen krav och vi ser gärna sökanden med olika bakgrund och även yngre, oerfarna kandidater som vill rivstarta sitt arbetsliv och har höga mål för sin framtid. Arbetet är av den typ att spetskunskaper går att lära sig på plats, medan förkunskaper och kvickhet inom datorer och IT blir lika meriterande som annan erfarenhet.
Arbetet sker i ett ungt team där transporter förmedlas och registreras på diverse kunder. Att vara bekväm med att både tala och skriva, även på engelska, är ett krav. För rätt person finns goda möjligheter till utveckling där arbetet snart övergår till arbetsledande befattning med mer ansvar, men också mycket goda förmåner.
Tjänsten ska tillsättas inom närtid och vi emotser din ansökan snarast. Vänligen ansök endast per mail.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AHRÉNS ÅKERI AB SÖDERTÄLJE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Besöksadress

HANSAVÄGEN 9
SÖDERTÄLJE

Postadress

BOX 2022
SÖDERTÄLJE, 15102

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024