Kundtjänstmedarbetare med ekonomikompetens på deltid

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av kundtjänstyrket och enklare ekonomiska arbetsuppgifter? Har du ett sinne för detaljer och ge bra service? Har du möjlighet att arbeta deltid? Då har vi tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

Vi söker dig som har tidigare yrkeserfarenhet av kundtjänstrelaterade yrken som tycker det är roligt och utvecklande med denna typ av arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna innefattar även enklare ekonomiska uppgifter som t.ex. fakturering och debitering mot kund och du känner dig bekväm i att hantera dessa på egen hand. Dina arbetsuppgifter är även att hantera inkommande samtal och mail, att alltid ge kunden ett professionellt svar och bästa möjliga service på ett pedagogisk vis.

Din profil

Du bör ha ett gott sinne för detaljer, ordning och struktur. I tjänsten har du ofta kontakt med såväl allmänheten som företag och kunder så det är viktigt att du tycker om människor och service. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare administrativa sysslor såsom fakturering och debitering och andra ekonomirelaterade arbetsuppgifter. Du har tidigare arbetslivserfarenhet från kundtjänstrelaterade yrken från större organisationer och är van att arbeta efter tydliga riktlinjer. Din kommunikativa förmåga är mycket god i både tal och skrift.

Krav
• Tidigare erfarenhet av kundtjänstrelaterade yrken
• Gymnasial ekonomiutbildning (minst)
• Möjlighet att arbeta deltid (främst förmiddagar)
• Erfarenhet av något affärssystem (med fördel EDP Future)


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Ort: Höör
Omfattning: Deltid. 50%.
Start: augusti
Urval: Sker löpande, så var snabb in med din ansökan

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB Jönköping
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 26 maj 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Administratör sökes till kontor i Nacka

16 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

16 december 2024

Administration

12 december 2024

Administratörer

12 december 2024