OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns idag på 38 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. För uppdrag ute hos vår kund söker vi nu kundtjänstmedarbetare med erfarenhet av kundservice. Kunden är belägen i centrala Stockholm och söker kundtjänstmedarbetare på heltid, måndag-fredag, kontorstid. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå i att ta emot inkommande samtal, lösa diverse problem angående orderhantering, fakturering, prisförfrågningar och sköta andra administrativa uppgifter. Vi söker dig som: - Har flerårig erfarenhet av serviceyrken - Har vana att arbeta i ärendehanteringssystem - Har vana att tala i telefon med kunder - Har en mycket god social kompetens - Inte är rädd för att ta egna initiativ - Har en förmåga att arbeta bra både i grupp och enskilt - Har arbetat i Office-paketet För att trivas på detta uppdrag bör du vara "serviceminded" och finna glädje i att kunna lösa problem för företagets kunder. Att vara lyhörd och flexibel värderas högt samt att du är noggrann och ansvarsfull. Tjänsterna kommer att tillsättas omgående så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!