OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Effective Communication grundades 2010 och är idag ett av Sveriges ledande bolag inom telekombranschen. Vi är en dynamisk arbetsplats som samarbetar med ett flertal framgångsrika bolag där toppklassig försäljning ligger i fokus.
Just nu söker vi en kundtjänstmedarbetare med fingertoppskänsla för kvalité.
Effective Communication som finns såväl i Kista som Barcelona, växer så det knakar och det finns stora möjligheter till att klättra i företaget, vi befinner oss i en spännande fas med våra över 200 anställda. Vi vill att du ska vara med och växa med oss.
Ansvarsområde:
Tjänsten går ut på att säkra kvaliteten av kundinteraktionerne som våra innesäljare har med våra kunder. Utefter statistik samt analyser är tanken att sedan skapa förbättring av kvaliteten. Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att våra kunders riktlinjer, normer samt policies hålls.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Tillsammans med ditt kvalitetsteam skall du särskilja, införa och göra uppföljningar på förbättringsåtgärder när det gäller kundens upplevelse med oss som bolag.
- Jobba på kvalitetshöjande av det telefoniska kundmötet
- Ansvara för förbättring och förfining av kvalité i text samt samtal med våra kunder
- Daglig mejlkontakt internt samt med våra kunder
- Andra klassiska kundtjänstarbetsuppgifter; svara på mail, chatt samt samtal
Vi ser gärna att du har:
- Erfarenhet av arbete inom kundservice och kvalité
- Har lätt för att skriva texter t ex manus eller rapporter
- God datorvana och kan hantera Officepaketet på hög nivå samt kalkylprogram såsom t ex Google Drive.
Vi ser att du är:
- Positiv samt utåtriktad
- Är empatisk och har en god förmåga att kommunicera
- Autonom och kan arbeta själv under några timmar utan begränsningen att växla till teamwork
- Noggrann och strukturerad vad gäller planering av ditt arbete
- Kommunikativ på ett sätt som är tydligt och förtroendegivande
Arbetstider
Kontorstider, vardagar.
Lön och anställningsavtal
Lön enligt överenskommelse, provanställning en månad sedan tillsvidare
Ansökan och tillsättningsdatum
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2020-03-29, ansök därför redan idag.
Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna HR-chef Sara Sadeghi på +46 729 05 69 05
Du är välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Försäljningschef Rickard Blom
0735528598
David Habtemikael
0723210505
Rekryterare Ashna Rasoal
0708686872
Rekryteringsansvarig David Habtemikael
0731550505
Rekryteringsansvarig Sham Mati
0708405870
HR Sham Mati
0708405870
Rekryteringsansvarig Sandrella Hanna
0708405870
HR Sandrella Hanna
0708405870
Sandrella Hanna
Nazanin Asghari
0708405870