Kundtjänstmedarbetare med fokus på effektivisering 🏠

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Wrknest söker nu en driven Kundtjänstmedarbetare till K2A. K2A är ett grönt fastighetsbolag med fokus på långsiktig förvaltning av egenproducerade hyreslägenheter för alla typer av boenden. De bygger Svanenmärkta hus i trä - ett förnybart material som används i en effektiv industriell process där dem tar ansvar från varje träbit till den färdiga bostaden. K2A erbjuder hållbara, moderna, funktionella bostäder med effektiv och kundnära förvaltning. Nu är K2A på stark tillväxt och är ett av de ledande fastighetsbolagen inom hållbarhet på Stockholmsbörsen. De är det första bolaget i världen med gröna aktier. På K2A är det ett digitalt fokus och de vill alltid göra saker på ett smartare sätt.

K2A består av drivna och entreprenöriella personer som gillar att ha kul på jobbet.

Detta är en direktrekrytering via Wrknest med anställning hos K2A och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.

Dina framtida arbetsuppgifter

- Sköta kommunikationen med hyresgäster genom mail, telefon och chatt
- Sköta informationsutskick till hyresgäster
- Vara med och effektivisera och utveckla kundtjänstfunktionen
- Ha nära samarbete med övriga förvaltningskollegor för att säkerställa informationsflöden

Vi söker dig som har

- Svenska flytande i tal och skrift, goda kunskaper i engelska
- Eftergymnasial utbildning med relevant inriktning
- Arbetat med kundtjänst tidigare
- Arbetat inom fastighetsbranschen tidigare
- Älskar att leverera god service och gillar att överträffa kundens förväntningar

Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början - men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och är serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.



Övrig information

Tjänsten avser heltid, 40h/v. Start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Företaget sitter centralt i Stockholm.

Sök gärna så snart som möjligt då vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 9 februari 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024