Kundtjänstmedarbetare med fokus på retur- och reklamationshantering

Kundtjänstmedarbetare med fokus på retur- och reklamationshantering

Arbetsbeskrivning

ZOO.se växer

ZOO.se är en zoobutikskedja i Sverige, med både e-handel, egna butiker och en stor   veterinärklinik. Med över 30 år i branschen är vi ett bolag som präglas av entreprenörsanda och engagemang. Du får arbeta med mer än 150 kollegor som står för hög kompetens och professionalitet där djuren och våra kunder alltid är i fokus. ZOO.se är i en kraftig tillväxtfas och har ett ökande behov av nya medarbetare med olika specialiseringar inom olika områden med goda möjligheter till en spännande karriär. 

Till vår i E-handel i Kungsängen söker vi nu en kundtjänstmedarbetare med stor kunskap inom retur- och reklamationshantering, e-handel och övrig kundservice. Som kundtjänstmedarbetare på ZOO.se’s e-handel möter du varje dag våra kunder via telefon, mejl eller chat där 100% kundnöjdhet är lika självklart som i våra fysiska butiker. Med marknadens bredaste sortiment som ständigt både ökar och utvecklas så är det viktigt att du hela tiden lär dig mer om våra produkter för att du ska kunna ge kunden den bästa servicen.

ARBETSUPPGIFTER 


• E-handelns fokus ligger alltid på kundnöjdhet, snabbhet och noggrannhet vilket även gäller för retur- och reklamationshantering.

• Ta emot, packa upp och registrera samtliga returer i våra system
• Reglera returer med kunden och säkerställa 100% kundnöjdhet
• Reglera returer med våra leverantörer och transportföretag
• Följa upp och dokumentera returer- och reklamationer


• Övriga förekommande kundtjänst uppgifter.

VI SÖKER DIG SOM


• Har god och dokumenterad erfarenhet av kundservice gärna med erfarenhet av retur- och reklamationshantering.
• Kommunikativ med god kommunikationsförmåga i både tal & skrift på Svenska och Engelska.
• Har goda kunskaper i Microsoft Office
• Har en fullständig Gymnasieexamen
• Är noggrann, stresstålig och självständig  

MERITERANDE KUNSKAPER


• Tvåspråkig Svenska/Finska eller Svenska/Norska
• Magento
• KlarnaCheckout
• Visma Business
• Tidgare erfarenhet av zoobranschen

 

Anställningsform: Tillsvidare Anställning, Provanställning à 6 månader.

Omfattning: Deltid till Heltid

Arbetsgivare: Zoo.se

Arbetsort: Brunna, Kungsängen

Kontaktperson

Malin Röste

Kundtjänstansvarig

malin@zoo.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zoo.se Trading i Norden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 augusti 2021
  • Ansök senast: 12 september 2021

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024