Kundtjänstmedarbetare med inriktning ekonomi i Umeå!

Kundtjänstmedarbetare med inriktning ekonomi i Umeå!

Arbetsbeskrivning

Motiveras du av att arbeta administrativt och vill använda din analytiska sida i arbetet? Vi söker för detta uppdrag en person med erfarenhet av kundservice, som kommer leverera service och kommunicera med med kunder dagligen inom ekonomi. Låter detta som något för dig? Läs mer och ansök redan idag då vi går igenom ansökningar löpande!

OM TJÄNSTEN
Detta är ett konsultuppdrag, där du kommer att vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult ute hos kund.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera ärenden inom faktura, reskontra och återbetalningar
* Besvara inkommande samtal från kunder och informera om avtalsvillkor
* Övriga administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning, med fördel inom ekonomi
- Har erfarenhet av administrativt arbete eller kundservice
- Har god vana av att arbeta i flera datasystem
- Kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift, detta då det används dagligen i arbetet

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom ekonomirelaterat arbete.

Som person är du:


* Noggrann
* Lagspelare
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Augusti
* Omfattning: Heltid, 08-17
* Placering: Centrala Umeå


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Vår rekryteringsprocess

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten riktas till Academic Work

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Rekryteringsprocessen omfattar två test: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att matcha rätt talang med rätt position samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024