OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.
Vi söker två drivna Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en modern och välrenommerad organisation.
Arbetsbeskrivning
Som Kundtjänstmedarbetare hos vår kund är arbetet indelat inom tre affärsområden. Du hanterar inkommande samtal men även mail där ärenden inom fakturor, kredikort, räkningar, viss juridik och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Du blir en del av ett team på 15 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.
Bakgrund
Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden även i stressiga situationer är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande.
Vi söker dig som
- du är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp
- du drivs av att ge service och göra det lilla extra för kunder
- du vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom koncernen där utveckling är central
- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.
Om bolaget
Bolaget är beläget i Falun med bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Vidare erbjuder organisationen dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö. Det är viktigt att alla ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.
Fast lön samt tillkommande förmåner enligt kollektivavtal erbjuds till alla medarbetare. Utbildningen startar så snart tillsättningen är klar.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 9/12 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu.
Vid frågor om tjänsten kontakta Alexander Magnusson 08-551 118 71