Kundtjänstmedarbetare med intresse för ekonomi

Arbetsbeskrivning

MGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Vi söker två drivna Kundtjänstmedarbetare som vill bli en del utav en modern och välrenommerad internationell organisation i centrala Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Som Kundtjänstmedarbetare hos vår kund är arbetet indelat inom tre affärsområden. Du hanterar inkommande samtal men även mail där ärenden inom fakturor, avtal, räkningar, viss juridik och mycket mer som innefattar att höja kundernas upplevelse av företaget. Du blir en del av ett team på 10 personer där det alltid är nära till skratt samtidigt som professionalism och utveckling genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund

Du har arbetat eller kanske arbetar idag med service. Att fokusera på kunden även i stressiga situationer är du van vid och är professionell i ditt kundbemötande.

Vi söker dig som

- du är lösningsorienterad och gillar att arbeta i grupp

- du drivs av att ge service och göra det lilla extra för kunder

- du vill utvecklas då bolaget ser denna tjänst som en språngbräda att växa inom koncernen där utveckling är central

- du har gymnasiekompetens och väldigt bra kommunikativa färdigheter och uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

Om bolaget  

Bolaget är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag inom riskhantering för företag och organisationer genom risk managementtjänster, försäkrings- och återförsäkrings-förmedling samt rådgivning och outsourcing inom Human Resources. Verksamheten har idag över 65 000 anställda världen över med ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Tillsättning är omgående och tjänsten är heltid. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Ett gediget introduktionsprogram startar så snart tillsättningen är klar. 

Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 15/12, 2016 så skicka in din ansökan redan nu!

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alexander Magnusson på
alexander.magnusson@amga.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB SOLNA
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 1 -
  • Publicerat: 11 december 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024