OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
Allabrf utvecklar digitala och innovativa tjänster för bostadsrättsföreningar och har sedan starten 2015 haft en framgångsrik resa. Detta har positionerat oss som en av de marknadsledande aktörerna idag.
Bolaget ägs av dess anställda och några av Sveriges främsta entreprenörer och investerare. En av ägarna är Stronghold Invest, ett aktivt ägarbolag som investerar i fastighetsföretag i Europa.
På Allabrf finns en genuin och välmående företagskultur där stor vikt läggs vid socialt umgänge och högt i tak. I kombination med en stark framåtanda och teamkänsla är den entreprenöriella andan med snabba beslutsvägar påtaglig. Allabrf har idag drygt 20 anställda med olika spetskompetenser. Ambitionen, olikheterna och samhörigheten gör oss till ett högpresterande team som trivs och har roligt tillsammans. Vårt team arbetar och hjälper varandra att nå mål.
Arbetsbeskrivning
I tjänsten som Kundtjänstmedarbetare hos oss på Allabrf så kommer du att jobba tillsammans i team med både kundservice, avgift- och hyresförvaltare och ekonomiska förvaltare, där du ansvarar för att vara den första kontakten mot samtliga av våra kunder som bostadsrättsföreningar, deras medlemmar och samarbetspartners. Du kommer att hantera och kommunicera med medlemmar, styrelser och utomstående intressenter via telefon och mejl i vårt ärendehanteringssystem. Du förväntas också ta ansvar för att fånga upp och vidareförmedla viktig information till rätt kollega eller avdelning.
Dina ansvarsområden inkluderar…
- Ärendehantering via telefon & mejl
- Posthantering
- Avtal & Överlåtelser
- Fakturafrågor/Boendefrågor
- Koordinering
- Uppstart av nya kunder
- Processförbättringar
- Allmän administration
Den vi söker
Hos oss är din personlighet och inställning viktigast för att passa in. Vi söker en driven, ansvarsfull, kundfokuserad och nytänkande person med mycket mod som vill bli en del av vår stora tillväxtresa. I den här rollen krävs det att man har en positiv inställning, besitter en god samarbetsförmåga samt att man ska kunna agera lösningsorienterat. För att trivas kommer man också behöva motiveras av förändringsarbete, ha hög servicekänsla och en god kommunikativ förmåga. Man ska kunna arbeta självgående och innovativt samt vara anpassningsbar till kunderna.
Du behöver ha:
- Avslutad gymnasieutbildning, ekonomisk inriktning är meriterande
- Tidigare arbetslivserfarenhet
- Erfarenhet av SuperOffice är meriterande
- Flytande kunskaper i svenska & engelska. Övriga språk är mycket meriterande.
- Tidigare erfarenhet inom kundservice, administration eller bostadsrättsförening är meriterande
Vad vi erbjuder
- Stora utvecklingsmöjligheter
- Friskvårdsbidrag
- Tjänstepension
- Härliga AW:s!
Praktiska delar
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Arbetstider: 08:00-17:00, viss flexibilitet
- Plats: Centrala Stockholm
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
+46 72 901 65 65
Mikael Kedert
Hampus Dahlstedt
Peter Backman
Christopher Lundh