Kundtjänstmedarbetare med kunskap i SAP till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom service, bank/finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på personal, rekrytering och affärsutveckling. Företaget är medlem i Almega Tjänsteföretagen och tillämpar kollektivavtal för branschen.

Som kundtjänstmedarbetare drivs du av att utvecklas och gillar att ta eget ansvar i din roll.

Arbetsbeskrivning

Ditt nya och spännande arbete kommer innebära hantering av kontakter med såväl kunder, interna avdelningar och samarbetspartners.

Du arbetar i en spännande och utpräglad familj och företagskultur och är spindeln i nätet där arbetet bland annat innebär administration och kundkontakt mot företagskunder.

Vidare är mailförfrågningar och inkommande samtal kopplat till varierande affärsområden något du dagligen arbetar med.

Du ska gilla trygghet i din anställning samtidigt som du finner det intressant att bli en del utav ett globalt företag som är modernt och dynamiskt. 

Bolaget sätter stor vikt på att du själv ska bygga upp din vardag och arbetsrutiner. Du kommer ingå i ett trevligt och sammansvetsat gäng där det är lika viktigt att ha roligt på sin arbetsplats som att göra ett bra jobb.

Bakgrund

Du motiveras av att arbeta med frihet under ansvar och är servicedriven i ditt arbete. Vidare ser vi att du har några års erfarenhet av service och/eller administration och eftersöker nästa steg i din karriär. 

Vi söker dig som:

- Är lyhörd och noggrann

- Är engagerad och servicemedveten

- Har gymnasiekompetens

- Mycket god kunskap i Svenska och Engelska

- Erfarenhet av SAP eller liknande affärssystem är ett krav

Om företaget

Bolaget är ett ledande internationellt företag i deras nisch. Bolaget erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö där det är viktigt att vi ska trivas och veta att det finns goda utvecklingsmöjligheter.

Vidare erbjuds det förmånliga ersättningar och foten in i en mycket intressant bransch med många karriär- och utvecklingsmöjligheter. Mer info om företag och tjänst ges under intervjun. 

Fast lön samt tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och innehåller en gedigen koncernutbildning.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 11/8 - 2016 så skicka in din ansökan redan nu!


Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMGA AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 14 juli 2016

Besöksadress

Solna Business Park
None

Postadress

Svetsarvägen 8
SOLNA, 17141

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024