Kundtjänstmedarbetare med kunskaper i norska

Arbetsbeskrivning

Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende.

Det går bra för Söder & Co och en kul grej när det går bra är att man behöver bli fler. På Söder & Co är vi alltid intresserade av att knyta till oss rätt personer. För hos oss är det människorna som gör skillnad. Vi erbjuder dig marknadsmässig lön, tjänstepension enligt vårt kollektivavtal med unionen, friskvårdserbjudande, roliga medarbetaraktiviteter och personligt engagemang från din närmsta chef. Vår framgång bygger på din framgång. Välkommen till oss!

Om företaget
Vi söker nu efter dig som vill arbeta i en kundservicegrupp. Vår kund är ett företag i event- och mötesbranschen. Du kommer bli anställd hos oss på Söder & Co Göteborg och uthyrd till vår kund. Uppdraget startar i februari och pågår i cirka två månader. Tjänsten är på deltid 35 timmar i veckan. Det är kontorstid måndag-fredag.

Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen vara att kontakta kunder/företag via telefon för att uppdatera information i vår kunds databas. Exempelvis se till att rätt namn, mailadress och telefonnummer finns i vår kunds databas. Detta arbete ligger sedan till grund för att säljavdelningen hos vår kund har rätt uppgifter för att underlätta försäljning och marknadsföring av vår kunds produkter. Du kommer att kommunicera med kunder i Norge i detta projekt och därför behöver du ha kunskaper i det norska språket.

Din profil
Vi söker dig som är medveten om vad ett bra kundbemötande innebär och du har god förmåga att arbeta både resultat- och serviceinriktat. Då kundtjänsten ringer många utgående samtal varje dag är det viktigt att du trivs med att arbeta i ett högt tempo och mot uppsatta mål. Har du tidigare arbetat inom kundtjänst eller haft liknande arbetsuppgifter är detta mycket meriterande. Vidare är du stresstålig, tålmodig och serviceinriktad. Vi värdesätter att du är ansvarsfull, prestigelös och noggrann. Det är tillsättning av tjänsten så snart som möjligt.

Låter det intressant? Sök tjänsten via www.soderco.se. Sista ansökningsdag är 28 februari.

Kontaktpersoner på detta företaget

Niklas Ekeblad
0733-434111
Lina Friberg
0760-502057
Lina Friberg
0760-50 20 57
Niklas Ekeblad
0733-43 41 11
Eric Öberg

Alexandra Ny

Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Alexandra Ny
0723 - 50 55 70
Lina Friberg

Niklas Ekeblad

Sammanfattning

  • Arbetsplats: S&C Bemanning Göteborg AB Göteborg
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Fast lön
  • Deltid - Enligt överenskommelse Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
  • Publicerat: 6 februari 2017

Besöksadress

Vallgatan 8, Göteborg
None

Postadress

Vallgatan 8
Göteborg, 41116

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024