Kundtjänstmedarbetare med norskakunskaper

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår trevliga kund söker vi nu en norsktalande kundtjänstmedarbetare på heltid med start omgående. Företaget är verksamt i hela Norden och erbjuder produkter och tjänster till både privat- och företagskunder.

Tjänsten
Som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du ingå i ett kundtjänstteam bestående av 30 personer, varav 6 personer som jobbar mot den norska marknaden. Du kommer att ha en varierad roll med både kundkontakt och administrativa uppgifter, där du via telefon och mail hjälper företagskunder. Det här är ett konsultuppdag där du blir anställd av Placera Personal och arbetar ute hos kund. Uppdraget är på 6 månader till att börja med, med start omgående.

Arbetsuppgifter
Som norsktalande kundtjänstmedarbetare kommer du att ha följande arbetsuppgifter:

• Ta emot och besvara inkommande samtal och e-mail från kunder
• Administration av kundärenden
• Enklare kreditgivning

Kvalifikationer
För att passa och lyckas i rollen som norsk kundtjänstmedarbetare ser vi gärna följande bakgrund:

• Tidigare erfarenhet av arbete i serviceyrke. Kundservice och administration är meriterande
• Gymnasieutbildning. Eftergymnasial utbildning är meriterande
• Mycket god datorvana, gärna erfarenhet av affärssystem såsom Salesforce
• Flytande norska i tal och skrift
• Goda kunskaper i engelska och svenska

Som person är du öppen och kommunikativ med en hög grad servicekänsla. Du trivs med mycket kundkontakt och är lyhörd inför kundernas problem och frågor. Vidare tar du mycket eget ansvar men ser också till teamets prestationer. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Är du vår nya stjärna redo att visa dina kundservicekunskaper? Sök redan idag. Vi gör löpande urval och intervjuer och uppdragen tillsätts när vi hittat rätt person. Välkommen med din ansökan!

sökord: kundservice, kundtjänst, norska, norsktalande

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB Kista
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Kontorstider 07:50-16:30/ Konsultuppdrag med start omgående och 6 månader framåt
  • Publicerat: 20 juli 2016

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024