OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter innebär att du kommer att hantera inkommande annulleringsärenden från privatkunder och vända kunden till att stanna kvar/alternativt lämna med kvalitet. Du skall etablera goda kundkontakter och i kundmötet förstå skälet till att kunden vill säga upp avtalet och argumentera för att få kunden att ha kvar sin lösning och om möjligt utöka den. Du skall självständigt ansvara för egna mål och egen utveckling. Utbildning sker hos kund under cirka 4 veckor. Du som söker skall vara; - Serviceinriktad - Driven och säljande - Har förmåga att lyssna och förstå kundens situation - God initiativförmåga och förmåga att fatta beslut - Möta andra med en positiv grundsyn - Förmåga att skapa resultat - Förmåga att samarbeta - God kommunikativ förmåga i både tal och skrift - Du behärskar det svenska språket flytande och talar mycket bra engelska. - Du är en van datoranvändare som utan problem kan hantera de vanligaste programvarorna. Då start är omgående kallar vi till intervju löpande. Så vänta inte med att skicka in din ansökan.