OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Palm & Partners Bemanning AB är en modern och marknadsnära leverantör av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi förser marknaden med kvalificerade konsulter på alla nivåer inom både kollektiv- och tjänstemannasegmentet . För kunds räkning söker vi kundmottagare för placering i butik i centrala Helsingborg. Uppdraget är ett inhyrningsuppdrag och du kommer att anställas av Palm & Partners Bemanning. Arbetsbeskrivning Du kommer att arbeta i butiksmiljö, som kundmottagare/kundtjänstmedarbetare. Du befinner dig fysiskt i en butik och tar emot serviceärenden, hjälper till med förekommande kundfrågor, abonnemangsärenden, etc. Utbildning Vi vill att du som söker har fullföljd gymnasieutbildning. Har du dessutom kompletterande utbildning inom kundservice ser vi det som ett plus. Erfarenhet Du som söker har erfarenhet från arbete i kundmottagning/kundtjänst. Lämplig arbetserfarenhet inom närliggande arbetsområde är 1-2 år. Vi ser det som ett plus om du har erfarenhet från telecom/mobiltelefoni. Personliga kvalifikationer Du som söker har stort personligt driv, du kan arbeta självständigt samtidigt som du drar nytta av att arbeta i en miljö där det även finns säljare och andra produktspecialister. Lön och anställningsvillkor Heltid, dagtid, måndag till fredag, 10:00-19:00.
Kontaktpersoner på detta företaget
Martin Andersson
Emma Pelarhagen
Martin Andersson
0739-600338
Maria Larsson
Claudia Bellagamba
Johan Sjöstrand
Johan Sjöstrand
0768-545932
Stina Karlsson
0708-544492
Linda Billstrand Rychter
0732-005756
Stina Karlsson